Navigeer dropdown

Wij van Technopolis vinden het superbelangrijk dat wetenschap deel uitmaakt van het leven van jongeren. We willen dat ze opkijken naar wetenschappers en dat ze geboeid raken door de gekke effecten van simpele natuurwetten en de straffe verhalen van onderzoekers overal ter wereld. Want die jongeren groeien straks op tot volwassenen die onze samenleving broodnodig heeft: creatieve en originele denkers die ons blijven verbazen met hun nieuwe ideeën. Vindt u dat ook een mooie missie? Dan willen we u heel graag als partner! We geven u als partner de ruimte om uw engagement vrij te kiezen.

Interesse in een partnership? Neem contact op met Dries Desagher

functie Dries desager functie Community builder phone 015 34 20 05 mail dries@technopolis.be

Onze partners:

Co-valent

Evonik

"Evonik engageert zich voor de Cyberclassroom, een virtueel leersysteem in 3D dat jongeren de 'abstracte wereld' van de chemie laat beleven op een interactieve en speelse manier, vertrekkende van dagdagelijkse producten.

Wij willen écht iets bijdragen tot het motiveren van jongeren voor wetenschap én techniek en onze naambekendheid is meegenomen, maar niet het hoofddoel. Het 'enthousiasmeren' van jongeren is ook de opzet van Technopolis. Via dit platform denken wij vele jongeren te kunnen bereiken, beter dan bv. deze tool in één enkele school te plaatsen.

Deze insteek is voor Technopolis zeer belangrijk, want zij waken uiteraard over de kwaliteit van de aanwezige producten. Een platte marketing enkel voor de naam is voor hen geen optie."

Danny Erreweyaert: Verantwoordelijke Communicatie & Facilities

> Ga naar de website van Evonik

Radio 2

Coca-Cola European Partners

Coca-Cola Enterprises Belgium is een dochtermaatschappij van Coca-Cola European Partners Plc. Dit is de grootste bottelaar van de producten van de merken van The Coca-Cola Company wereldwijd. Sinds 1927 produceren, verdelen en verkopen  we dranken via verschillende kanalen in België. Eind 2015 werkten 2.354 medewerkers in België en Luxemburg bij Coca-Cola Enterprises, verspreid over 8 locaties.

We willen als bedrijf een positief verschil maken in de gemeenschappen waar we actief zijn. Zo werken we al meer dan 5 jaar samen met Technopolis om jongeren te ondersteunen bij hun ontwikkeling.

Naast de ondersteuning van verschillende tentoonstellingen de afgelopen jaren, dragen we actief bij aan een correcte inzameling van onze lege drankverpakkingen in de cafetaria van Technopolis. Daarnaast werken we momenteel ook samen op de uitwerking van een interactieve educatieve tentoonstelling over het ondergronds parcours dat het mineraalwater van Chaudfontaine aflegt gedurende een reis van 60 jaar. Deze zal eind dit jaar opgesteld worden voor het grote publiek

Inge Polspoel: Senior CSR Manager

Canon

"Al 70 jaar bieden we onze klanten de meest geavanceerde technologieën op het gebied van beeldverwerking. Canon werd opgericht in 1937 en is uitgegroeid tot een wereldwijd bedrijf dat actief is op zeer uiteenlopende markten waaronder Business Solutions, Consumer Imaging, Medical Systems en Industrial Products. Kyosei, Canons bedrijfsfilosofie, vormt de kern van ons merk en onze activiteiten. Kyosei is een Japans woord en betekent: "samen leven en werken aan een gemeenschappelijk doel"

We zijn dan ook bijzonder trots te kunnen samenwerken met Technopolis. Door het aanreiken en demonstreren van onze oplossingen en technologieën op een interactieve en speelse manier zijn we ervan overtuigd dat ook in de toekomst jong en oud gefascineerd zullen blijven door het beeld."

Alexandre Crousse-Vincent: Key Account Manager

KVLV

Velleman

"Velleman is al meer dan 40 jaar de trendsetter en ontwikkelaar van elektronische kits, bouwpakketen die u toelaten op een ludieke en hands-on manier elektronica te leren kennen. Naast de elektronicakennis die u opdoet is het bovendien ook gewoon leuk om iets te bouwen en iets voor jezelf gemaakt te hebben dat je van binnen en van buiten kent. Wij proberen elektronica leuk te maken.

Door onze passie voor techniek vinden wij het onze taak om samen met Technopolis de jeugd te stimuleren in het bouwen, ontwikkelen en ontdekken van elektronica en techniek. Het is dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat Velleman met veel sympathie zijn elektronica-steentje bijdraagt aan dit mooie project."

Luc De Meyer: Sales Manager Benelux - Sweden

Chaudfontaine

Unilever

Genzyme

Bayer

Mediahuis

Benelux Scientific

Ben je bezoeker, leerkracht of geïnteresseerd in evenementen? Switch hier naar een aanbod op maat.