Update 29/10/2020 — Technopolis en Dinopolis zijn tijdelijk gesloten.
Veelgestelde vragen
Ingang Technopolis

Tijdelijk gesloten

Veelgestelde vragen
Om de verspreiding van het coronavirus te beperken, is Technopolis tijdelijk gesloten.

Veelgestelde vragen

Wat met mijn tickets voor Technopolis?

In de loop van de komende weken contacteren we alle klanten met online tickets die geldig zijn tijdens de sluitingsperiode. Je ontvangt via mail een kortingscode ter waarde van je aankoop. Deze kortingscode is 1 jaar geldig. Zo kan je op een later tijdstip nog tickets aankopen voor Technopolis.

Wat met mijn tickets voor Dinopolis?

We betalen automatisch je tickets terug op het rekeningnummer dat je hebt gebruikt bij je bestelling. In de loop van de volgende weken mag je de terugbetaling verwachten op je rekening. Je hoeft ons hiervoor zelf geen actie te ondernemen. We sturen je nog een mailtje.

Waarom betalen we wel tickets voor Dinopolis terug en niet voor Technopolis?

Dinopolis is een tijdelijke expositie die loopt tot 3 januari 2021. Aangezien we niet zeker weten hoe de situatie verder zal evolueren, hebben we beslist om de tickets voor Dinopolis terug te betalen. Technopolis kan je altijd op een later tijdstip bezoeken.

Blijft mijn abonnement langer geldig?

Natuurlijk! Je abonnement wordt automatisch met evenveel dagen verlengd als dat Technopolis gesloten zal geweest zijn. Je hoeft hiervoor zelf niets te ondernemen.

Doe tuin 8

Contact

Technologielaan, 2800 Mechelen
015 34 20 00 (op werkdagen)